Странице

четвртак, 26. јун 2014.

Nega kose


Kosu farbam nekih 5 godina, prirodna boja kose mi je svetlo smedja, sa nekim narandzastim odsjajem. Secam se kad sam bila mala da nikada nisam volela prirodnu boju kose i da sam jedva cekala da porastem i prefarbam je u crno. 
No, moje prvo farbanje nije bila crna farba, vec crvena. I dugo sam ja bila crvenokosa.. Sve do pre godinu i 8 meseci, odkad sam crnka. Moja kosa je prirodno suva, nekih cudnih talasa, ali se lako ispravlja feniranjem, duzine do pola ledja. 
U periodu dok sam bila crvena, kosu sam prala svakodnevno, peglu koristila isto tako, cak sam nekad znala i po vise puta dnevno. A farbala sam kosu uvek celom duzinom, jer sam je svakodnevno prala pa mozete misiti koliko se crvena brzo ispirala. Tada sam koristila sampon i renenerator, i to je bilo to. Definitivno je ovo bio najlosiji period za moju kosu.
Onda resim da se prefarbam, svakodnevno pranje i peglu da zaboravim, i da spasim svoju kosu. 
Odkad sam crna izrastak farbam jednom mesecno, boju obnavljam na 6 meseci. Kosu perem svaki 2-3 dan, a peglu i figaru koristim jednom u dva meseca.
U odnosu na to kakva je nekad bila, ja sam svojom kosom trenutno zadovoljna, naravno uvek moze bolje.
Ovako odprilike izgleda moja trenutna nega kose.


Za pranje kose koristim schauma sampon za farbanu kosu, odgovara mi , lepo mi opere i ocisti kosu. 
Na ovaj Diplona balzam za kosu sam naletela u Rodi skoro, i privuklo me je veliko pakovanje i pumpica. Od balzama za kosu ocekujem da mi lepo razmrsi kosu, ovaj to odlicno radi. Sasvim jedan dobar balzam, mislim da necu da ga menjam bar jedno vreme.


Kada mi se desi da za neku priliku uvijam kosu figarom, onda volim da naprskam lak za kosu da bi mi frizura stajala, u tom slucaju koristim ovaj od Schwarzkopf-a lak za kosu.
E, za one dane kada mi treba jos jedan dan da odlozim pranje kose koristim Balea Trend It Up sampon za suvo pranje, ili u nedostatku toga, i bebi puder mi odradi isto.


Ja nekako najvise volim ova GLISS pakovanja za kosu, crno pakovanje mi je omiljeno, i njega uvek imam u kupatilu. I ovo belo je vrlo slicno. Na pakovanju pise da deluje za 1 min, ali ja sva pakovanja koristim tako sto ih ostavim da stoje nekih sat vremena, stavim kesu preko toga, i zagrevam fenom. Tad mi kosa bude najlepsa.


Ove tri prskalice uglavnom stavljam onda kad kosu operem samo samponom, pa da mi odmrse kosu.


Sto se kokosovog ulja tice ja mislim da nema ko nije cuo, koliko je dobro za kosu. Stavljam ga tako sto vece pre nego sto cu da perem kosu, natopim kosu sa njim i tako prespavam. Ujutru samo isperem samponom, i stavim regenerator. Balea ulje za kosu stavljam na prosusenoj kosi peskirom duz kose i na krajeve. Kosa je meka i glatka.
Pantenol rastvor i ricinusovo ulje koristim za brzi rast kose, tako sto utrljam pantenol na teme glave, pa kad upije, zatim ricinusovo ulje, meni se ova kombinacija pokazala kao najbolja za rast kose.

Od cega se sastoji vasa nega kose?

Pozdrav, Milena :)







Нема коментара:

Постави коментар