Странице

четвртак, 6. новембар 2014.

Favoriti - Septembar, Oktobar

Opet me dugo nije bilo. Svasta se nesto izdesavalo, tu su bile i obaveze, Nisam stizala ni da se naspavam kako treba, a tek nisam imala vremena da napisem koji post za blog. Evo sada sam tu, da ispravim gresku. I ako je novembar vec poceo, ipak sam se odlucila da objavim ovaj post sa zakasnjenjem. Ovako bi izgledali proizvodi koje sam najcesce koristila i najvise volela u neka protekla dva meseca.



Moje lice je bas poludelo u zadnjih nekoliko meseci, pa je krajnje vreme bilo da posetim dermatologa. dobila sam dijagnozu acnae vulgaris faciei, i kao terapiju aknefug i jos dve kremice. Do sledece kontrole sam trebala da uradim analizu hormona i ultrazvuk jajnika. To sam i uradila, pa sam proslog petka opet posetila dermatologa, a onda mi je u terapiju ubacen i roacutan. Jos nisam pocela da ga pijem, sledece nedelje treba da uradim kompletnu krvnu sliku, pa tek onda. Ali bih volela da cujem neka iskustva od vas, ukoliko je neko bio na roacutanu.
Da se vratim sad na ova tri proizvoda sa slike. 
-Vichy normaderm gel za ciscenje lica, je verovatno najbolji gel koji sam ja do sad koristila. Uglavnom sam ga koristila uvece za skidanje sminke. Blag je, nije mi izazvao nikakve iritacije i crvenilo, a to je cesto znalo da mi se desi sa drugim gelovima ovog tipa.
-Vichy normader krema za lice - Iskrena da budem do skoro sam izbegavala kreme, jer nisam mogla da nadjem onu koja nije masna, i koja bi odgovarala mojoj masnoj kozi  pa sam koristila pantenol krem. Ali ova krema je toliko lagana, i brzo se upija da me je odusevila. I mnogo mi je pomagala kada je aknefug znao da mi isusi lice.
-Dr. Wolff Aknefug, e sad kao sto sam gore rekla, meni je prepisan roacutan. Tako da me aknefug nije izlecio, ali je dosta pomogao da se trenutni haos smiri. Prve dve nedelje mi nije isusivao, nakon toga je poceo malo, ali je sve to sredila predhodna krema.


-Dove Essential Nourishment krema za ruke, ne volim masne kreme za ruke, a nesto sam stalno imala takve kuci, pa me je ova kremica oborila sa nogu. Lepo se upija, isto tako fino i neguje. Stalno je mackam i vucaram po torbi, pa je imam mozda za jos koji dan, moram bzo po novu.




-Essence I love extreme maskara, tek sam je skoro probala, i od tad je koristim svakodnevno. Ja i nemam bas neke trebavice, ali ova maskara stvarno ume cudo da napravi.
-Aura rumenilo davno kupljeno i zaboravljeno, imala sam nezgodu sa njim jer mi je ispalo jednom prilikom, pa sam ovo prvo rumenilo nesto malo koristila, bila je neka braonkasta boja, koju sam koristila za konture. E onda sam ga opet nasla, i sad trosim ovu drugu boju. Ja sam bleda i bas mi se svidja kako mi stoji ova nijansa, onako prirodno.


Deborah 7


Rimmel 31

Ruzeva, labela i mazalica za usta nikad dosta.

-Rimmel lasting finish by Kate 31 je jedna od lepsih tamnijih crvenih nijansi. Takve nijanse, najvise volim da nosim kad izlazim. Nije mi isusivao usne, cini mi se da ovi u crnom nesto manje traju nego oni u crvenom pakovanju. Pa, sam ja ovaj karmin popravljala na neka 2-3 sata. 
-Deborah Milano ruz 7, je slabo pigmentovan, vise dodje kao balzam, cak i fino hidrira usne. Daje neku rozikastu boju, postao mi je omiljen za dnevnu varijantu.
-Labello vitamin shake acal & wild apple, ovo mi je kad sam bila manja bilo omiljeno labelo. Uzela sam ga opet da se podsetim, i zadovoljna sam. Meni fino neguje, ali ipak mislim da za nekog ko ima vecih problema, nece biti dovoljno.



I za kraj dva laka za nokte koja su najcesce bila na mojim noktima, Golden Rose Color Expert 32 i Golden Rose Color Expert 40. U dva sloja se dobija boja kao u bocici, nosila sam ih uglavnom po 3 dana, pa bih menjala. Posle tri dana izgledaju kao da su sad namazani, za duze ne znam kako bi se ponasali. 


Idem da vas citam malo, pa da odmaram.
Pozdrav, Milena :)





Нема коментара:

Постави коментар