Странице

понедељак, 1. децембар 2014.

Favoriti - Novembar


Čini mi se da ovaj put neću toliko kasniti sa favoritima. U novembru mi se svašta izdogađalo, Kako sam rekla već da mi je lice poludelo, posetila sam dermatologa i u terapiju mi je ubačen roakutan. Nakon svih odrađenih analiza polovinom meseca sam počela da pijem lek. Koža lica mi se menjala tokom meseca, pa bih ove proizvode podelila na one koje sam koristila prvu polovinu , a ostale drugu polovinu meseca. Nema ih puno, samo pet sam odvojila. Nisam se puno šminkala, tek ono osnovno za svaki dan (puder, maskara, rumenilo, obrve i neki nude karmin) i vikendom bih ubacila jači karmin, Tako se ovog puta našao samo jedan proizvod od dekorative.



Pre nekog vremena dobila sam popriličan broj testera Vichy normader linije, pa su se među njima našli i ovi na slici gore. Ova krema mi je pravo otkriće! Ja sam od onih 'srećnica' koje uvek imaju užasno masno lice kad se probude ujutru. Ova krema se brzo upija, nemasne je teksture, a lice ujutru divno, predivno! Bez ikakvih tragova masnoće. Jako mi se sviđa čist osećaj na licu koji daje ova krema.  Ostala su mi još ova dva, i sigurno planiram da je uzmem uskoro u punoj veličini.


Za ovu micelarnu ste dosad svi čuli. Ovo je druga micelarna voda koju sam probala i mogu samo da kazem SAVRŠENA. Do sad sam šminku uglavnom skidala zelenim vichy normaderm gelom, ali kako je on, zbog je l' te li roakutana krenuo previše da mi išušuje kožu, morala sam potražiti drugo rešenje. Sa svim onim što je za nju napisano, apsolutno se slažem. Nežno, zaista efikasno, sa minimalnom količinom proizvoda skida svu šminku sa lica.



Sledeća dva proizvoda mogu reći da su mi najviše pomogla u toku meseca. Nikada nisam imala problema sa nešto suvom kožom tela ili ispucalim usnama. Navučena sam na labela, ali sam uvek kupovala ona u boji i mirišljava. Isti slucaj je i sa losionima za telo, nije bitno da li neguje, bitno je da miriše! Ali se sada situacija promenila. Trebalo mi je nešto jače i tu je kao pomoć uskočilo Nivea mleko za telo za suvu kožu i eucerin lip aktiv balzam za usne.



I kao zadnju stvar, jedinu iz dekorative imam ovaj Aura matte ruž za usne. U nijansi 612 matte mess. Njega sam nosila uglavnom vikendom. Dugotrajan, kad se stavi preko balzama ne isušuje usne. A boja za mene fantazija!

To bi bili moji favoriti za mesec novembar, šta ste vi najčešće koristile?
Pozdrav, Milena :)









Нема коментара:

Постави коментар