Странице

недеља, 30. новембар 2014.

Essie - for the twill of it

U poslednje vreme sam se toliko navukla na lakove za nokte, da svaki treći dan uhvatim sebe kako kupujem neki novi. Dobro 'ajde sad, možda nije baš uvek svaki treći, ali mi se na nedeljnom nivou svakako pridruži bar jedna nova bočica. Još, ako je na sniženju, gde ćeš bolje. Tako mi se skoro pridruzio i ovaj lakić. 



Ova neodređena boja u bočici me je tako privukla! Da, neodređena, jer nisam mogla da pronađem prave reči kako bi vam je opisala. Pa, sam pomoć morala da potražim na njihovom sajtu. Ova boja je opisana kao svetlo braon sa refleksno zelenim odsjajem. A ja bih dodala da u zavisnosti od svetla ume da izgleda i ljubičasto ili sivo. 





Četkica je široka, lak nije ni previše redak, a ni gust, pa se jako lepo maže. Ja sam kao bazu stavljala eveline 8in1, a zatim dva sloja laka, te se dobija puna boja kao u bočici. Ja volim da stavljam na kraju i neki top coat, jer mi da debljinu noktu. Ovaj put sam koristila essence gel-look.

Nokte sam nalakirala prošle subote, i sve do četvrtka (znači narednih 5 dana) izgledali su isto kao prvog dana. U petak (6. dan) sam primetila da se na krajevima okrzao malo,ali to nije bilo ništa mnogo primetno. Tad sam ga i skinula, jer mi je bila potrebna druga boja na noktima. Ali sam sigurna da bi mogao da se nosi i naredna dva dana. 




Ja sam nijansom 'for the twill of it' iz kolekcije za jesen 2013-te oduševljena. Sigurna sam da će se ovaj lak dosta nositi ove zime na mojim noktima. 

Da li vi volite ove lakove, koje su vaše omiljene nijanse?

Pozdrav, Milena :)









1 коментар:

  1. Titanium Helix Earrings & Design Ideas - TITanium
    Find a detailed comparison of titanium plumbing titanium helix raft titanium earrings, design titanium nose stud styles, templates, templates and much more to suit your mens titanium earrings needs. titanium rimless glasses

    ОдговориИзбриши